gözen
ne
demek?

06 Temmuz, 2005 / 14:36
anne peçete anneee! çabuk!
sırf özlediğim için yanındayım.. ne garip aslında ilk bakışta çok güzel çok duygusal bi cümleymiş gibi geliyor insana ama değil. sadece özlediğin için.sadece özledin. sevdin mi? hayır. aradın mı?hayır.merak da etmedin.sadece özledin hatta beni de değil.sende benden kaynaklanan mutluluğu belki. evet artık özleyiş yetersiz bi kavram yalanlarının yanında. zaten senin özleyişlerinin gerçek olduğu kanısında değilim ben. o yarı uyur yarı uyanık olduğum 3 günlük süreçte telefonumu çaldırman bana acıdan başka hiçbirşey katmadı. ne bu yüzsüzlük bile diyemedim belki evet ama içimden geçirdiğimi bil yeter.sana inanmak güzeldi gerçekten.. inanabilmek.. ama inan bu sefer sen inan. bittin bi anda. aynı anda 3-4 kişiye yalan söylemek zor olsa gerek ama sen kaldırırsın herhalde.. sen kendine iyi bak.. ben zaten bakıyorum.. ben bakmasam da annem bakıyor. hasta omayı çok sevdim ben. her türlü nazımı geçiriyorum.anne acıktım. anne susadum. anne limonata yapar mısın. anne şuramı kaşır mısın? ahaha hergün ameliyat olsam.. narkoz zaten çok iyiydi ya.
narkoz evet narkoz en iyisi.